Zarząd Stowarzyszenia - Lokalna Grupa Działania Ziemi Siedleckiej, Stary Krzesk 62, 08-111 Krzesk, ogłasza z dniem 6 kwietnia 2018 r. nabór na następujące stanowisko:
SPECJALISTA DS. DORADZTWA I KOORDYNACJI PROJEKTÓW
I. WYMAGANE KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
1. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Staż pracy minimum 3 lata.
4. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów na terenach wiejskich.
5. Doświadczenie w zakresie doradztwa, doradztwa związanego z realizacją projektów dofinasowanych ze środków zewnętrznych oraz dotyczącego bieżącego funkcjonowania jednostki.
6. Doświadczenie związane z koordynowaniem projektów dofinansowanych ze środków krajowych i zagranicznych.
7. Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do prezentacji.
II. POŻĄDANE KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
1. Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków) lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w/w zakresie lub innych o profilu zbliżonym.
2. Znajomość problematyki i doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów ze środków UE.
3. Doświadczenie w aplikowaniu o dofinansowanie projektów.
4. Znajomość zagadnień związanych z PROW 2014-2020.
5. Prawo jazdy kat. B.
III. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD Ziemi Siedleckiej.
2. Organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje.
3. Przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR.
4. Przygotowywanie odpowiednich sprawozdań.
5. Monitorowanie podpisywania i realizacji umów,
6. Przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu.
7. Koordynowanie projektów współpracy.
8. Sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów.
9. Przeprowadzenie końcowego rozliczenia rzeczowego pod względem zgodności z warunkami Umów o pomoc.
10. Inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową.
11. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
12. Realizacja projektów Stowarzyszenia.
13. Przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji.
14. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania oraz rozliczenia dofinansowania.
15. Bezpłatne świadczenie doradztwa w zakresie przygotowywania wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność na operacje realizujące cele LSR.
16. Prowadzenia na bieżąco ewidencji udzielanego doradztwa w formie rejestru lub oświadczeń podmiotów, którym udzielono doradztwa oraz przedmiotu doradztwa, w tym nazwy programu, w zakresie, którego udzielono doradztwa, a także naboru, którego dotyczy i numeru zawartej umowy.
17. Przekazywania Zarządowi Województwa ewidencji, o której mowa w pkt. 16 wraz z wnioskami o przyznanie pomocy oraz dokumentacją potwierdzającą dokonanie wyboru operacji, zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy RLKS i zasadami, o których mowa w §7.
18. Koordynowanie realizacji szkoleń przewidzianych dla pracowników LGD oraz członków Rady w LSR i członków LGD.
19. Przekazywanie do akceptacji SW wypracowanych przez LGD propozycji w zakresie zmiany kryteriów wyboru projektów.
IV. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
Umowa o pracę (1/2 etatu).
Miejsce wykonywania pracy: Biuro Lokalnej Grupy Działania Ziemi Siedleckiej ul. Chopina 10, 08-110 Siedlce.
V. KANDYDAT ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ:
1. CV.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę).
4. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę).
5. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę).
6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko: SPECJALISTA DS. DORADZTWA I KOORDYNACJI PROJEKTÓW – w terminie do 13 kwietnia 2018 r. do godz. 16:00; osobiście w biurze Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Ziemi Siedleckiej w Siedlcach, ul. Chopina 10, 08-110 Siedlce, pok. 203 lub za pośrednictwem poczty. Biuro LGD ZS czynne jest w godzinach: poniedziałek – piątek 800 – 1600 .
Oferty, które wpłyną po upływie określonego terminu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. Oferty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu i zostały umieszczone w protokole będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum. Oferty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Postępowanie konkursowe przeprowadzone będzie w dwóch etapach:
- etap I: ocena formalna złożonych dokumentów aplikacyjnych. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
- etap II: ocena merytoryczna, która zostanie dokonana na podstawie analizy ofert oraz rozmów kwalifikacyjnych przeprowadzonych przez komisję powołaną przez Zarząd LGD.
Do składanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych.”
Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione na stronie internetowej Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Ziemi Siedleckiej: www.lgdsiedlce.pl w terminie 14 dni od zakończenia procedury naboru.