Podaje się do wiadomości informację o posiedzeniu Rady LGD Ziemi Siedleckiej, które odbędzie się w dniu 08.03.2018 r. od godz. 15.00 w biurze LGD w Siedlcach, ul. Chopina 10.
Proponowany porządek obrad Posiedzenia Rady LGD Ziemi Siedleckiej
- Otwarcie posiedzenia.
- Wybór protokolanta posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Stwierdzenie prawomocności Rady do podejmowania decyzji.
- Prezentacja informacji dotyczącej poszczególnych protestów.
- Złożenie oświadczeń w celu uzupełnienia Rejestru interesów oraz oświadczeń o zachowaniu bezstronności i poufności.
- Wyłączenie członków Rady z dokonywania oceny operacji.
- Ponowna ocena wniosków w zakresie i na zasadach określonych w Procedurach wyboru i oceny operacji w nawiązaniu do złożonych protestów.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
01/03/2018