Podaje się do wiadomości informację o posiedzeniu Rady LGD Ziemi Siedleckiej, które odbędzie się w dniu 03.08.2017 r. od godz. 15.00 w biurze LGD w Siedlcach, ul. Chopina 10.

 

Proponowany porządek obrad Posiedzenia Rady LGD Ziemi Siedleckiej

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Wybór protokolanta posiedzenia.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Stwierdzenie prawomocności Rady do podejmowania decyzji.
  5. Prezentacja informacji dotyczącej poszczególnych wniosków o przyznanie pomocy złożonych
    w ramach naboru, według kolejności ich wpływu do Biura LGD ZS.
  6. Złożenie oświadczeń w celu uzupełnienia Rejestru interesów oraz oświadczeń o zachowaniu bezstronności i poufności.
  7. Wyłączenie członków Rady z dokonywania wyboru operacji.
  8. Ocena wniosków w zakresie i na zasadach określonych w Procedurach wyboru i oceny operacji,
    w tym w szczególności:
  9. Przyjęcie w formie uchwały Listy operacji wybranych do dofinansowania, gdzie wskazano, które operacje mieszczą się w limicie dostępnych środków oraz w przypadku, których limit był niewystarczający,
  10. Przyjęcie w formie uchwały decyzji w sprawie operacji, które:

- nie podlegały ocenie pod względem zgodności z LSR, z powodu negatywnego wyniku oceny wstępnej,

- zostały uznane za niezgodne z LSR.

  1. Sprawy różne.
  2. Zamknięcie posiedzenia.

 

Data publikacji:25/07/2017 godz. 16:38