Podaje się do wiadomości informację o posiedzeniu Rady LGD Ziemi Siedleckiej, które odbędzie się w dniu 03.08.2017 r. od godz. 15.00 w biurze LGD w Siedlcach, ul. Chopina 10.
Proponowany porządek obrad Posiedzenia Rady LGD Ziemi Siedleckiej
- Otwarcie posiedzenia.
- Wybór protokolanta posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Stwierdzenie prawomocności Rady do podejmowania decyzji.
- Prezentacja informacji dotyczącej poszczególnych wniosków o przyznanie pomocy złożonych
w ramach naboru, według kolejności ich wpływu do Biura LGD ZS. - Złożenie oświadczeń w celu uzupełnienia Rejestru interesów oraz oświadczeń o zachowaniu bezstronności i poufności.
- Wyłączenie członków Rady z dokonywania wyboru operacji.
- Ocena wniosków w zakresie i na zasadach określonych w Procedurach wyboru i oceny operacji,
w tym w szczególności: - Przyjęcie w formie uchwały Listy operacji wybranych do dofinansowania, gdzie wskazano, które operacje mieszczą się w limicie dostępnych środków oraz w przypadku, których limit był niewystarczający,
- Przyjęcie w formie uchwały decyzji w sprawie operacji, które:
- nie podlegały ocenie pod względem zgodności z LSR, z powodu negatywnego wyniku oceny wstępnej,
- zostały uznane za niezgodne z LSR.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
Data publikacji:25/07/2017 godz. 16:38