LGD Ziemi Siedleckiej zaprasza na szkolenie przewidziane dla przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz partnerstw pt.: „Współpraca organizacji pozarządowych z administracja publiczną. Dobre praktyki funkcjonowania partnerstw” odbędzie się w Skibniewie-Podawcach w dniu 19 września 2014 r. w godzinach 10-17.

 

Program szkolenia uwzględnia następujące tematy:


-     Prezentacja projektu „Centrum Rozwoju Zasobów Lokalnych”


-     Prezentacja Stowarzyszenia LGD – Partnerstwo Izerskie


-     Realizacja programu PROW 2007-2013, dobre praktyki w ramach programu LEADER na przykładzie LGD Partnerstwo Izerskie


-     Aspekty formalno-prawne współpracy NGO z JST


-     Dobre praktyki współpracy międzysektorowej


-     Dobre praktyki funkcjonowania partnerstw


-     Prezentacja organizacji pozarządowych, uczestniczących w szkoleniu


-     Co dał program LEADER społeczności lokalnej w Partnerstwie Izerskim?


-     Wymiana doświadczeń


Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne. Uczestnicy mają zapewnione wyżywienie oraz materiały szkoleniowe. Uczestnictwo należy zgłaszać telefonicznie (pod nr tel.: 696565333) lub e-mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) do dnia 18 września 2014 r. do godz. 16.00.


Szkolenie zorganizowane jest w ramach projektu pt.: „Centrum Rozwoju Zasobów Lokalnych”, którego celem jest rozwój zasobów lokalnych na terenie 10 gmin województwa mazowieckiego (Kotuń, Mokobody, Mordy, Olszanka, Siedlce, Skórzec, Suchożebry, Wiśniew, Wodynie, Zbuczyn), poprzez wzrost profesjonalizacji co najmniej 30 organizacji pozarządowych oraz rozwój kompetencji co najmniej 150 liderów z trzech sektorów: publicznego, gospodarczego i społecznego, animowanie i prowadzenie współpracy na poziomie lokalnym.

 

Projekt dofinansowany ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.